Stap 6 - Webgebruiker aanmaken.
Het account is nu klaar voor gebruik! De laatste stap is het uitnodigen van de medewerkers.
Om medewerkers toegang te geven tot hun eigen account en de mobiele app dient er een webgebruiker aangemaakt te worden. Hierbij geef je de medewerker op zijn niveau de rechten om het juiste inzicht te krijgen via de app van Werktijden.nl. In de uitnodiging die je verstuurd kun je indien gewenst nog aanvullende informatie toevoegen.
Het is handig om je medewerkers vooraf te informeren over de overstap en nieuwe manier van communiceren betreffende werktijden en verlof. Meld ook vooral dat alle communicatie omtrent werktijden en verlof uitsluitend via werktijden.nl zal verlopen. Zo hou je alles overzichtelijk en zorg je ervoor dat er één kanaal is waarop gecommuniceerd kan worden.
Gefeliciteerd met je eerste integratie van Werktijden.nl! Wanneer je nog vragen hebt kan je terecht in onze online Help Center. Hier zijn alle veelgestelde vragen te vinden. Ook zijn wij op werkdagen telefonisch te bereiken op 088-0550550 of kun je ons e-mailen via info@werktijden.nl.