Overslaan naar inhoud
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Webgebruiker aanmaken

Door een webgebruiker aan te maken geef je een medewerker toegang tot zijn account.

Stappen

  1. Ga via het menu naar Medewerkers
  2. Selecteer de desbetreffende medewerker
  3. Klik vervolgens rechtsboven op Medewerker uitnodigen
  4. Controleer het e-mailadres en kies de gewenste rol van de medewerker
  5. Klik op Aanmaken

De webgebruiker is aangemaakt en de medewerker ontvangt een activatie e-mail

De medewerker kan zijn of haar webgebruiker activeren door op de knop Activeer account in de e-mail te klikken.


Veelgestelde vragen

1. Hoe kan ik een medewerker Manager rechten geven?

Dit kan door tijdens het aanmaken van een webgebruiker de rol Manager te selecteren

2. Mijn medewerker heeft geen e-mail ontvangen met de activatielink?

  • Controleer het e-mailadres van de medewerker

  • In sommige gevallen verdwijnt de activatie e-mail direct in de spam map, laat de medewerker dit even controleren

  • Is het mail adres actief? Je kan namelijk een nog niet actieve mail toevoegen in Werktijden

  • Doorloop nogmaals de bovenstaande stappen

Indien de bovenstaande stappen zijn doorlopen en de medewerker nog geen e-mail heeft ontvangen kun je het beste even contact met de klantenservice opnemen.