Naar de hoofdinhoud
Positie Aanmaken

Voor het makkelijk inplannen van medewerkers op bepaalde posities binnen je organisatie.

Meer dan 7 maanden geleden bijgewerkt

Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld een: receptie, bar of kassadienst.

Zo is snel inzichtelijk waar iedereen staat binnen de organisatie.

  • Klik linksonder op je naam.

  • Ga naar Instellingen > Posities

  • Klik op Nieuwe positie om een nieuwe positie aan te maken.

  • Voer de volgende velden in:
    - Naam positie
    - Selecteer een kleur naast de naam van de afdeling
    - Selecteer eventueel een afdeling.

  • Klik op Opslaan.


Je hebt nu een nieuwe positie aangemaakt.

* De positie kan je nu gebruiken bij het inplannen van Werktijden.

**Om bij de bedrijfsinstellingen te kunnen heb je de juiste bevoegdheden nodig.

Heb je geen toegang tot de instellingen neem dan contact op met een manager.

Was dit een antwoord op uw vraag?