Stappen

  1. Ga naar Werktijden in de menubalk.
  2. Klik op een van de drie weergaves:
    - Afdelingen dag
    - Afdelingen week
    - Medewerkers week
  3. Klik op een leeg vlak in de gewenste dag om een werktijd toe te voegen.
  4. Voer de volgende gegevens in:                                                                               Selecteer een standaard werktijd (indien van toepassing).
    Zo niet voer dan de starttijd en eindtijd van de medewerker in.
    Selecteer de positie waar de medewerker gepland staat.                                   Indien gewenst kunt u een toeslag aanvinken.
  5. Vink nu aan hoe de medewerker deze dienst moet ontvangen per e-mail, pushbericht of SMS.
    Indien u niks aanvinkt zal de werktijd wel ingepland worden maar ontvangt de medewerker hier geen aparte notificatie van.
  6. Klik op Inplannen.

De medewerker is nu ingepland.

Veelgestelde vragen

Mijn medewerker krijgt geen notificatie van de ingevoerde werktijden

  1. U heeft geen kennisgeving via SMS, Push bericht of e-mail aangevinkt tijdens het inplannen. Open de werktijd en doe dit alsnog aanvinken.
  2. Het e-mail adres van de medewerkers is onjuist. Controleer het adres en vraag de medewerker om ook in zijn spambox te kijken.
Heeft u het antwoord gevonden?