Positie aanmaken en toewijzen
Voor het makkelijk inplannen van medewerkers op bepaalde posities binnen je organisatie.
Voor het makkelijk inplannen van medewerkers op bepaalde posities binnen je organisatie. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld een: receptie, bar of kassadienst.
Zo is snel inzichtelijk waar iedereen staat binnen de organisatie.
- Klik linksonder op je naam.
- Ga naar Instellingen > Posities
- Klik op Nieuwe positie om een nieuwe positie aan te maken.
- Voer de volgende velden in:
- Naam positie
- Selecteer een kleur naast de naam van de afdeling
- Selecteer eventueel een afdeling. - Klik op Opslaan.
Je hebt nu een nieuwe positie aangemaakt.
Positie koppelen aan een medewerker
- Klik op Medewerkers in de taakbalk
- Selecteer de medewerker die een positie toegewezen moet krijgen
- Klik op de drie puntjes en selecteer "Posities".
- Vink de positie(s) aan die de medewerker heeft.
Je hebt nu één of meerdere posities gekoppeld aan de medewerker
De positie kan je nu gebruiken bij het inplannen van Werktijden.
Om bij de bedrijfsinstellingen te kunnen heb je de juiste bevoegdheden nodig. Heb je geen toegang tot de instellingen neem dan contact op met een manager.