Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesHelpdesk Medewerkers
Beschikbaarheid Opgeven Als Medewerker
Beschikbaarheid Opgeven Als Medewerker

Hoe geef ik mijn beschikbaarheid op?

Meer dan een week geleden bijgewerkt

Je beschikbaarheid doorgeven aan je werkgever.

In de webbrowser.

  1. Klik in het menu op Werktijden

  2. Vervolgens naar beschikbaarheid > + Toevoegen

  3. Selecteer of je de hele dag beschikbaar bent of het aantal uren.

  4. Klik vervolgens Opslaan.

In de app.

  1. Open de app en ga via het beginscherm naar Beschikbaarheid.

  2. Klik bij de dag op het plusje + om je beschikbaarheid door te geven

  3. Vul de invoervelden in.

  4. Klik vervolgens Opslaan.

Je hebt nu je beschikbaarheid doorgegeven aan je werkgever of manager.

Zij zullen nu een overzicht hebben van alle medewerkers met de beschikbaarheden om gemakkelijk een rooster te maken.

Was dit een antwoord op uw vraag?