Alle collecties
Werktijden
Openstaande Werktijden Aanmaken
Openstaande Werktijden Aanmaken

Diensten aanmaken waar nog geen medewerker op ingedeeld is.

Meer dan een week geleden bijgewerkt

Deze functie is handig zodat medewerkers weten dat er extra diensten zijn waar ze zich voor kunnen aanmelden.

Stappen werktijden 2.0

  • Klik op Werktijden in het menu

  • Ga naar de datum waar je je open staande werktijd wilt aangeven

  • Klik in de bovenste balk van (open werktijden) op de betreffende datum.

  • Vul de gewenste start en eindtijd in

  • Na het aanmaken van de open Werktijd kan je aangeven of je wilt dat de medewerkers op de hoogte worden gebracht

  • Klik op Opslaan

  • Je hebt nu een openstaande dienst aangemaakt, waar medewerkers op kunnen reageren

Stappen werktijden 1.0

  • Klik op Werktijden in het menu

  • Klik op een van de twee weergaven:                                                                             "Afdelingen week" of "Medewerkers week"

  • Klik op de "+" rechts boven het rooster voor "Afdelingen week" weergave

    Klik op het balkje achter openstaande werktijden voor "Medewerkers week" weergave

  • Vul in dit veld de volgende punten in:                                                                     Aantal medewerkers                                                                                                   Selecteer de datum                                                                                                     Selecteer een standaard werktijd                                                                              Selecteer een Positie    

  • Start en eindtijd aanpassen, indien er geen standaard tijd is geselecteerd of deze afwijkt kan deze hier nog handmatig aangepast worden                            

  • Vink aan hoe je de medewerkers op de hoogte wil brengen van deze openstaande dienst

  • Klik op Toevoegen


Je hebt nu een openstaande dienst aangemaakt, waar medewerkers op kunnen reageren

Was dit een antwoord op uw vraag?